Webinarium
Zastanawiasz się, jak zautomatyzować obsługę serwisu?
Ważnym elementem dobrych relacji z klientem jest dobrze zorganizowany dział serwisu. Szefowie serwisu z roku na rok mają więcej pracy, stawiane są przed nimi większe oczekiwania w zakresie skrócenia czasu obsługi klienta, redukcji kosztów i efektywnego wykorzystania zasobów. Aby usprawnić i usystematyzować pracę w dziale serwisu, firmy decydują się na wdrożenie nowoczesnego systemu ERP wyposażonego w moduł do obsługi całego procesu serwisowego, od momentu wejścia zgłoszenia serwisowego po rozliczenie kosztów obsługi wraz ze sprawnym wystawieniem faktury sprzedażowej.
Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane usprawnieniami i optymalizacją procesów w dziale serwisu. W czasie spotkania omówimy w jaki sposób oprogramowanie ERP proALPHA wspiera codzienne zadania szefa i pracowników tego działu poprzez dostarczanie odpowiednich informacji na temat produktów, sposobu ich serwisowania, użytych elementów wyrobu gotowego, umów serwisowych, oraz planowanych działaniach i akcjach serwisowych.
Agenda i formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj: https://erp-dla-produkcji.pl/zlecenia-serwisowe/
Kategoria wydarzenia:
Promocje
Terminy wydarzenia
Dodane przez
proALPHA Polska Sp. z o.o.
- marketing
- proALPHA Polska - proALPHA Polska
- Adres: ul. Dąbrowskiego 1, 65-021 Zielona Góra
-
Nr telefonu: 68 50 66 500
Przy kontakcie powołaj się na portal obrabiarki.xtech.pl