Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do kalendarium Ostatnia aktualizacja: 2019-07-04
Jak usprawnić proces ofertowania na wielowariantowe i jednostkowe produkty?

Webinarium

Silna pozycja przedsiębiorstwa na rynku może zależeć od tego czy jest ono w stanie w stanie sprostać oczekiwaniom swoich klientów. Silna konkurencja wymusza na przedsiębiorstwach produkcyjnych, aby szybko reagowały na indywidualne potrzeby klientów. Proces projektowania i dostosowania przez klienta produktu do własnych upodobań musi być wsparty narzędziami informatycznymi. W odpowiedzi właśnie na te potrzeby proALPHA oferuje moduł Konfiguratora produktu w systemie ERP, który usprawnia proces dostarczenie do klienta spersonalizowanych produktów. Personalizacji oznacza formę udoskonalania i dostosowania produktu do potrzeby konkretnego klienta. Konfigurator produktu w systemie ERP wspomaga zarówno obsługę klienta, jak i sam proces sprzedaży.

W czasie spotkania dowiesz się, jak usprawnić proces ofertowania i sprzedaży poprzez wykorzystanie konfiguratora wyrobu w systemie ERP poprzez m.in. szybkie skonfigurowanie wyrobu zgodnie z oczekiwaniami klienta oraz precyzyjne i szybkie skalkulowanie ceny sprzedaży na podstawie przygotowanej konfiguracji – w efekcie skrócenie czasu skonfigurowania wyrobu i wyceny handlowej. Wspólnie prześledzimy proces ofertowania i wyceny zapytań ofertowych z uwzględnieniem zapytań CTP (Capable to promise). Sprawdź w jaki sposób możesz zbudować dobry plan sprzedażowy, oraz rejestrować zlecenia od klienta wraz z możliwością symulacji ich wpływu na plan produkcyjny. W finale przedstawimy Ci działanie naszych aplikacji webowych, portalu B2B dla Twoich klientów, oraz portal handlowca.

DOWIESZ SIĘ:

➡ Jak konfigurować proste i złożone produkty w narzędziu informatycznym klasy ERP?
➡ Jasny i klarowny sposób na zarządzanie procesem ofertowania i wyceny na potrzeby oferty handlowej.
➡ Czym jest zapytanie CTP pozwalające na wyliczenie realnego terminu realizacji zamówienia?
➡ Jakie usprawnienia w codziennej pracy daje moduł CRM dzięki funkcjonalnościom rejestracji, klientów, kontaktów z nimi, oraz akcji sprzedażowych i marketingowych?
➡ Jak budować realistyczne plany sprzedażowe i na bieżąco analizować postępy w ich realizacji?
➡ Jak wykorzystać mechanizmy symulacji i analizy tymczasowego zlecenia produkcyjnego?
➡Jak działają aplikacje webowe: portal B2B dla klienta oraz handlowców?

Webinarium kierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za realizację celów biznesowych przedsiębiorstwa i zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych. W szczególności powinno zainteresować kadrę zarządzającą oraz menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż, zarządzanie produktem, informatykę, produkcję, logistykę i inne kluczowe obszary przedsiębiorstwa produkcyjnego.

Założeniem webinarium jest przedstawienie faktycznych wyzwań biznesowych, z którymi spotykają się menedżerowie i omówienie konkretnych rozwiązań mających na celu zwiększanie efektywności firm w oparciu o aplikacje wspomagające zarządzanie.

Udział w webinarium może wziąć każdy, kto jest zainteresowany usprawnieniami w zakresie obsługi klientów i wykorzystania zasobów w przedsiębiorstwie. Liczba uczestników jest ograniczona – zastrzegamy sobie możliwość odmowy udziału w przypadku przekroczenia ilość zgłoszeń.

Agenda wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są tutaj: https://erp-dla-produkcji.pl/proces-ofertowania/

#proALPHA #ERPdlaProdukcji

Kategoria wydarzenia:

Promocje

Terminy wydarzenia

Dodane przez

proALPHA Polska Sp. z o.o.

Adres: ul. Dąbrowskiego 1, 65-021 Zielona Góra

Nr telefonu: 68 50 66 500 Skopiuj

Przy kontakcie powołaj się na portal obrabiarki.xtech.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...

Subskrybuj newsletter

Zamów bezpłatny e-Biuletyn i powiadomienia mailowe