Targi Maszyn i Narzędzi do Obróbki Drewna DREMASILESIA powstały z inicjatywy Międzynarodowych Targów Poznańskich – krajowego lidera w organizacji wydarzeń o charakterze biznesowym. Od 2007 roku odbywały się corocznie w Katowicach, natomiast od 2016 r., w ramach dziesięciolecia istnienia, targi DREMASILESIA zmieniły swoją lokalizację i mają miejsce w Expo Silesia w Sosnowcu.
Profesjonalny charakter
Targi DREMASILESIA są świetną okazją do rozmów pomiędzy uczestnikami rynku dostawców techniki, technologii obróbki drewna i ich odbiorcami: przedstawicielami firm stolarskich różnej wielkości. Kampania promocyjno – reklamowa zrealizowana w oparciu o starannie dobrane narzędzia sprawa, że targi te odwiedzają zainteresowani inwestowaniem profesjonaliści, podejmujący decyzje zakupowe w swoich przedsiębiorstwach.
Dogodna lokalizacja
Targi odbywają się w sercu Górnego Śląska, skąd niedaleko do Częstochowy, Kępna i Kalwarii Zebrzydowskiej. Wspomniane regiony charakteryzują się wieloletnimi tradycjami produkcji meblarskiej, a co za tym idzie – dużą liczbą przedsiębiorstw działających w tej branży oraz w branżach pokrewnych. Dlatego lokalizacja targów oraz ich jesienny termin doskonale wpisują się w oczekiwania uczestników rynku, zapewniając im maksymalną satysfakcję.
Promocja dla Ciebie
Udział w targach DREMASILESIA stanowi bardzo korzystną formę promocji firmy wśród jej otoczenia rynkowego, ze szczególnym wskazaniem na region Górnego Śląska. Dzięki możliwości korzystania z dodatkowych usług promocyjnych – mogą Państwo kreować swój sukces już przed targami, w trakcie ich trwania, a także po ich zakończeniu.
Dlaczego warto?
Efekt synergii:
Efekt synergii można osiągnąć poprzez jednoczesne wykorzystanie wielu różnych usług. Targi umożliwiają:
- pozyskanie nowych klientów
- kompilację bazy danych nowych klientów
- wzmocnienie kontaktów z klientami
- wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
- demonstrację i promocję produktów
- tworzenie wizerunku firmy
- tworzenie i wzmocnienie marki
- zwiększenie zainteresowania mediów
Ponadto targi są doskonałym miejscem na:
- poznanie oczekiwań klientów
- uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
- znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
- prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów
Korzyści dla wystawców:
- zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych)
- prezentacja nowych produktów (79%)
- podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
- wymiana i pozyskanie informacji (78%)
- pozyskanie nowych klientów (77,6%)
- wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%)
- wzrost znajomości produktów (75%)
- rozpoznawanie życzeń klientów (70%)
- zawieranie umów sprzedaży (64%)
- wpływanie na decyzje klientów (63%)
- wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm)
- wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm)
- rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm)
- zawierania umów sprzedaży (29% firm)
Korzyści dla zwiedzających:
- kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
- doskonała porównywalność ofert
- możliwość obiektywnej oceny
- 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
- 48% zwiedzających poszukuje informacji
- 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
- 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe
Kategoria wydarzenia:
Targi
Terminy wydarzenia
Organizator
Karolina Nawrot
-
Nr telefonu: 603 412 555
- E-mail: karolina.nawrot@mtp.pl
Przy kontakcie powołaj się na portal obrabiarki.xtech.pl