Powrót do spisu treści Aktualizowany: 2014-01-22
Co dają narzędzia do budowania wizerunku w branży?

Dzięki publikacji komunikatów i artykułów utrzymasz zainteresowanie specjalistów z branży nawet wtedy, gdy nie mają oni bieżących potrzeb zakupowych. Wydarzenia w kalendarium firmy sprawią, iż każdy użytkownik Serwisów dowie się o organizowanych przez Ciebie konferencjach, pokazach seminariach, promocjach i innych działaniach marketingowych.
Tego typu aktywność zapewni, że marka Twojej firmy utrwali się w świadomości jej potencjalnych klientów.

  1. Komunikaty i wydarzenia firmowe to doskonałe narzędzie do komunikacji z rynkiem. Możesz napisać tu o nowościach, zmianach w firmie, wydarzeniach, które przygotowałeś, wygranych kontraktach, organizowanych konferencjach i wielu innych rzeczach, które mieszczą się pojęciu Public Relations.
    Wprowadzone przez Ciebie informacje z życia Twojej firmy pojawią się w Serwisach jako komunikaty firmowe. Dbanie o treść się opłaca. Najciekawsze komunikaty Redakcja będzie wykorzystywała w dziale Wiadomości!
    Dodając wydarzenia i określając ich daty możesz publikować informacje w Kalendarium.
  2. Dział Artykuły pozwala na publikowanie artykułów branżowych o charakterze: edukacyjnym, szkoleniowym, instruktażowym, raportów tematycznych, prac problemowych, studiów przypadku, opracowań naukowych, opinii oraz recenzji. Akcent w publikowanych artykułach powinien być położony na poszerzanie wiedzy czytelników, a informacje o charakterze marketingowym mogą się w nich pojawiać – o ile korespondują one z przedmiotem publikacji. Dzięki artykułom firmowym:
    • poinformujesz rynek o wiedzy i doświadczeniu, jakie gromadzi Twoja firma,
    • dotrzesz do potencjalnych klientów przekazując im wiedzę na temat rozwiązań dostępnych w ofercie Twojej firmy,
    • artykuły pomogą Ci stworzyć bardziej kompletny i pełny obraz Twojej firmy.

Przejdź do działu komunikatów firmowych
Przejdź do kalendarium
Przejdź do działu artykułów