Powrót do spisu treści
Aktualizowany: 2018-05-15
Jak zaprezentować marki oferowane przez moją firmę?
Niemal każdy dostawca może pochwalić się ciekawymi markami w swojej ofercie. Warto wiedzieć, że to cenna informacja poszukiwana przez użytkowników w internecie (np. za pośrednictwem wyszukiwarki google). Dodanie informacji o markach zwiększa szanse, że potencjalny klient znajdzie właśnie Twoją firmę.
Jak dodać marki do konta firmy?
- Zaloguj się - pomiń ten krok jeżeli jesteś zalogowana(-y)
- W menu użytkownika:
- Kliknij zakładkę „Ustawienia"
- W sekcji „Firma" kliknij „Oferowane marki"
- Po załadowaniu formularza w polu „Firma oferuje marki" wpisz wszystkie marki oferowane przez Twoją firmę
- Po wpisaniu lub wklejeniu nazwy pojedynczej marki naciśnij <enter>. W takcie wpisywania otrzymasz sugestie pasujących marek.
- Możesz też wkleić więcej marek jednocześnie, wtedy ich nazwy rozdziel przecinkiem. Po wklejeniu naciśnij <enter>
- Gdy zakończysz wprowadzanie marek nie zapomnij zapisać formularza klikając ZAPISZ ZMIANY
Gdzie zostaną wykorzystane marki, które dodasz?
- Na stronie wizytówki firmy w module „Oferowane marki".
- Na stronie kategorii katalogu firmy w sekcji „Popularne marki" znajdującej się poniżej listy firm. Po kliknięciu w nazwę marki pojawią się wyłącznie firmy, które dodały daną markę.
Moduł marki katalogu firm
Wyświetlanie firm oferujących daną markę
- Podczas ustalania kolejności wyników wyszukiwania w portalu.
Wyszukaj temat pomocy
Kontakt z xtech.pl
Jedna z poniższych dróg kontaktu pozwoli Ci skorzystać z bezpośredniej pomocy naszego pracownika:
- biuro@xtech.pl
- +48 12 432 52 00