Powrót do spisu treści Aktualizowany: 2020-04-16
Rozmowa za pośrednictwem komunikatora

Komunikator umożliwia szybkie przesyłanie wiadomości pomiędzy użytkownikami systemu, tj. autorem zapytania o produkt/usługę a Dostawcą.

Stroną inicjującą rozmowę za pośrednictwem komunikatora jest Dostawca, który w odpowiedzi na otrzymane zapytanie ofertowe może otworzyć rozmowę klikając w jeden z trzech dostępnych przycisków:

• „Tak, złożę ofertę"

• „Mam pytanie/ wiadomość"

• „Nie złożę oferty"


Po otwarciu rozmowy Dostawca może dopisać słowny komunikat, a także dodać załącznik – tj. plik, zdjęcie, inny dokument (np. ofertę w formacie .pdf).

Dodanie załącznika możliwe jest poprzez kliknięcie w ikonkę spinacza bezpośrednio przy przycisku "Wyślij" (patrz ilustracja poniżej)

Dodawanie załącznikaDodawanie załącznika do komunikatu

 

Jeżeli dwie strony rozmowy mają otwarte okno komunikatora - działa on w czasie rzeczywistym, tj. komunikaty wysyłane przez Dostawcę widoczne są w oknie komunikatora Autora zapytania i vice versa.

Przycisk POKAŻ DANEPrzykład rozmowy za pośrednictwem komunikatora

Jeżeli jeden z rozmówców ma zamknięte okno komunikatora, o komunikatach wpisywanych przez drugą stronę powiadamiany jest mailowo.
W treści maila umieszczony jest link do prowadzonej rozmowy.