Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2018-04-10  |  Ostatnia aktualizacja: 2018-04-10
Rolls-Royce łączy siły z ANSYS i Uniwersytetem w Nottingham
Fot. Pixabay, CC0
Fot. Pixabay, CC0

Producent silnika Rolls-Royce połączył siły z ANSYS i University of Nottingham w ramach pięcioletniej współpracy, aby opracować rewolucyjne technologie dla silników lotniczych z turbiną gazową. Obejmie ona wewnętrzne skrzynie biegów, komory łożyskowe i układy płynów.

Wspomniany uniwersytet jest głównym partnerem i członkiem zintegrowanych demonstratorów technologii systemów, kadłubów i silników. Projekt, w którym teraz bierze udział, został nazwany AERIS i jest częścią inicjatywy "Czyste niebo 2".

Inicjatywa ta opiera się na 10 latach badań przeprowadzonych w Centrum Badań nad Turbinami Gazowymi i Transmisjami Uniwersytetu Nottingham (G2TRC), kierowanym przez profesora Herve'a Morvana, dyrektora Instytutu Technologii Lotniczej (IAT).

Profesor Morvan powiedział: "Clean Sky 2 zawiera fizyczne demonstratory, które integrują kilka technologii na wyższym poziomie samolotu i pokazują, jak działają w warunkach operacyjnych". Jego zdaniem, pomaga to określić ich potencjał, a taka wirtualna możliwość jest naprawdę ważna - demonstracja oprogramowania jest istotnym sposobem dostarczania innowacji i konkurencyjności w sektorze lotniczym.

Fizyczny sprzęt to jednak nie wszystko. Konieczne jest rozwijanie projektów i metod obliczeniowych - i na tym właśnie polega AERIS. „Jest to niezbędne zadanie, które wspiera konkurencyjność poprzez skrócenie czasu projektowania." - powiedział Morvan.

"ANSYS jest zachwycony współpracą z Rolls-Royce i University of Nottingham" - powiedział Paolo Colombo, dyrektor ds. Marketingu w ANSYS.

(KB)

 

 

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
adsadvance.co.uk; engineering.com
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także