
Włoska marka, znana z produkcji ekskluzywnych sportowych samochodów, jest kolejną firmą motoryzacyjną, która wdrożyła technologię druku 3D w swoim procesie produkcyjnym.
Stefan Gramse, dyrektor ds. Zaopatrzenia Automobili Lamborghini SpA., powiedział: "Dzięki szeroko zakrojonym badaniom nad zamówieniami stwierdziliśmy, że wiele naszych komponentów samochodowych to idealni kandydaci do produkcji cyfrowej".
Firma wprowadziła technologię Carbon 3D i Digital Light Synthesis (DLS), która wykorzystuje światło i tlen do szybkiego wytwarzania produktów z żywicy. Pierwszą częścią, która została przy jej użyciu wyprodukowana jest nowe teksturowane wieczko paliwa z etykietą Urus i elementem klipsowym do kanału powietrznego. Obie części są znalazły się w Super SUV Lamborghini, który został po raz pierwszy wprowadzony w 2018 roku i jest jednym z najszybszych SUV na świecie z ceną około 200 000 $.
Działania Lamborghini stanowią kolejny przykład na to, że drukowanie 3D może pomóc firmom z różnych branż w przekształcaniu produktów i tworzeniu na większą skalę tego, co było kiedyś niewyobrażalne.
(KB)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- carbon3d.com; 3ders.org

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Etykiety marketingowe — siła sprzedaży tkwi w sile przekazu
Etykieta marketingowa stanowi jeden z kanałów komunikacji między marką a klientem. Prawidłowe wykorzystanie tej przestrzeni skutecznie wspiera...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-