W Centrum Transferu wiedzy w Sheffield został zorganizowany pokaz 5-osiowej obróbki lotniczej. W tym celu połączyli swoje siły Walter GB – ekspert w zakresie oprzyrządowania oraz Schunk Itec – specjalista w zakresie pracy.
Menadżer z Walter, Jim Dale, przedstawił wyzwania, jakie pojawiają się przy obórbce, zwłaszcza przy wytwarzaniu wykończeń za jednym uderzeniem i produkcji ciasnych narożników. Aby zminimalizować problemy, jak np. zniekształcenia, Walter i Schunk Intec wspólnie zaprojektowali próbne żebro skrzydla. Ma ono 1500 mm długości, szerokości 280 mm i wysokości 80 mm.
Podczas wydarzenia specjaliści z branży lotniczej mogli dowiedzieć się, w jaki sposób najnowsze innowacje mogą przynieść korzyści w obróbce części aluminiowych. Oprócz tego mogli zobaczyć również na własne oczy, jak ta część demonstracyjna została obrobiona w sąsiednim centrum obróbczym Starrag Ecospeed.
Neil McKinnell, menedżer ds. rozwoju biznesu w Walter GB, podsumował: „W branży obróbki aerodynamicznej nastąpił znaczny ruch w zakresie ustanawiania najlepszych praktyk, zgodnie z projektami dotyczącymi samolotów nowej generacji, i byliśmy w stanie wykazać, że jesteśmy w pełni dostosowani do tych inicjatyw OEM i inicjatyw pierwszego poziomu. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie i duże zainteresowanie przedstawionymi strategiami obróbki i oprzyrządowaniem ".
(KB)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- machinery.co.uk; aero-mag.com;
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Nowe imadło 5-osiowe SCHUNK KONTEC KSX-C2
Ci, którzy uważają, że potencjał innowacyjny stacjonarnych rozwiązań mocujących został już wyczerpany, powinni przyjrzeć się ofercie firmy SCHUNK...
-
Ukośnice do drewna
Obróbka drewna to proces wymagający dużej precyzji i sprawnego sprzętu. Aby ukośnica do drewna zapewniła nam bezpieczną i przede wszystkim...