
Wierzymy, że znaczna ilość firm prowadzi w profesjonalny sposób politykę cenową. Chcielibyśmy jednak zwrócić uwagę na szereg tematów, które często umykają uwadze zarządzających. Praktyka projektowa dowodzi że odpowiednie, kompleksowe podejście do skuteczności działań rynkowych pozwala na zwiększenie znacznie zwiększenie zysku i sprzedaży.
Warsztat organizowany przez firmę FernPartners będzie miał formę interaktywną opartą o liczne przykłady zarówno najlepszych praktyk jak i najczęściej popełnianych błędów. Efektem spotkania będzie przekazanie praktycznej wiedzy, pozwalającej na wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po spotkaniu.
Warsztat ma charakter otwarty i adresowany jest bezpłatnie dla wszystkich uczestników targów.
Plan warsztatu:
Warsztat będzie składał się z 6 modułów podczas, których będziemy starali się udzielić odpowiedzi na najważniejsze pytania polityki cenowej. Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.
1. Jak skutecznie określić strategię cenową i dlaczego jest to istotne?
2. Kiedy i dlaczego możemy być drożsi od konkurencji?
3. W jaki sposób budować pożądane postrzeganie cenowe?
4. Warunki rabatowe: dlaczego to właśnie tu tracimy najczęściej zyski?
5. W jaki sposób można skutecznie bronić cen?
6. Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje?
Warsztat potrwa około 1,5 godziny.
Profile prelegentów:
Maciej Kroenke - Specjalizuje się w zarządzaniu cenami i sprzedażą na rynkach B2B. Doradzał wiodącym polskim przedsiębiorstwom (Apator, VOX, Komfort) jak i firmom zagranicznym (RWE, Henkel, Antalis, Wavin).Posiada szerokie doświadczenie operacyjne na stanowisku Head of Pricing w międzynarodowej grupie usług B2B gdzie odpowiadał za budowę i realizację polityki cenowej na 5 rynkach Europy centralnej i zachodniej. Jest autorem licznych publikacji w zakresie zarządzania cenami i strategii sprzedaży.
Maciej Kraus - Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania cenami na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Ruch, Siemens, Daimler, Johnson& Johnson, Mondi) jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w Nestle. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Proponowana forma warsztatu: 2 edycje warsztatu podczas wybranego jednego lub dwóch dni targowych. Tego typu podejście umożliwia dotarcie większej ilości uczestników.
(gz)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Targi Kielce S.A.

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
POMOC W TWORZENIU PARKU MASZYNOWEGO - Ciekawe Firmy
Pomoc w tworzeniu parku maszynowego (3. styczeń 2014) Na polskim rynku istnieją już ponad dekadę, choć doświadczenie w branży zdobywali już...
-
-
-
-