
Specjalista od kabin i awioniki, Diehl Aviation, ogłosił, że dostarczy największą, wydrukowaną w pełni w 3D część do samolotów pasażerskich. Będzie to złożona obudowa karnisza do instalacji w Qatar Airways Airbus A350 XWB. Katarskie linie będą pierwszymi, które wykorzystają taką część na pokładzie. Cały projekt trwał 12 miesięcy.
Dzięki technologii druku 3D można rozwiązać kilka problemów. Po pierwsze, każda z części modułu składa się z wielu części wymagających własnego, indywidualnego narzędzie. Włączenie dalszych funkcji, takich jak integracja kanałów kablowych czy oznakowanie dróg ewakuacji stanowiło dalsze komplikacje. Gdy części produkowane są przy użyciu druku3D, wszystkie składowe mogą być produkowane przez drukarkę 3D i sklejane razem po zakończeniu.
Co więcej, same części wymagają mniejszej liczby przeróbek i mogą być łatwo usunięte w celu naprawy lub wymiany. Nie pozostaje to bez wpływu na komfort pasażerów. Korzystają oni z precyzyjnie wykonanych części, które prowadzą do tłumienia hałasu i umożliwiają lepszą integrację w kabinie.
(KB)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- aircraftinteriorsinternational.com; 3ders.org

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Zadruk małych komponentów elektronicznych
Jaką drukarkę przemysłową wybrać dla małych komponentów elektronicznych? Komponenty wykorzystywane w branży elektronicznej wymagają stosowania...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-