
Firma ta, zapewniająca produkcję dodatków do szybkiego osadzania plazmowego (RPD) w przemyśle lotniczym, osiągnęła nowym poziom w swoich stosunkach z amerykańskim gigantem lotniczym. Z sukcesem scharakteryzowała proces RPD w ramach programu dopuszczalnych materiałów Boeinga, spełniając tym samym wszystkie niezbędne warunki, aby niektóre strukturalne części tytanowe mogły powstawać przy użyciu druku 3D Norsk.
Norsk współpracuje z Boeingiem już od kilku lat, a na listę zatwierdzonych dostawców został dodany w 2015 r. Boeing 787 Dreamliner powstały 2 lata temu był pierwszym samolotem, na którym zainstalowno integralne części drukowane RPD 3D.
Prezes i dyrektor generalny Norsk Michael Canario powiedział: „Po początkowym sukcesie nasze relacje i działania z Boeingiem nadal się rozwijają. Obecnie przeprowadzamy więcej testów, aby rozszerzyć listę potencjalnych kandydatów i zbadać ulepszenia w maszynie, aby dostarczyć większe, bardziej złożone części".
Ponadto firma nawiązała współpracę z innymi producentami sprzętu lotniczego, w tym m.in. ze Spirit AeroSystems.
(KB)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- norsktitanium.com; 3dprintingindustry.com

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Największa dostępna baza surowców z certyfikatem UL w Polsce
Certyfikacja UL jest wymogiem dla produktów dostarczanych na rynek amerykański i kanadyjski. Etykiety samoprzylepne z certyfikatem UL zostają...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-