Powrót do listy wiadomości Dodano: 2018-11-04  |  Ostatnia aktualizacja: 2018-11-04
Druk 3D w szkolnej ławce
Fot. Pixabay CC0
Fot. Pixabay CC0

Zespół naukowców z Macquarie University w Sydney przeprowadził badania nad korzyściami nauki drukowania 3D i projektowania 3D w szkołach podstawowych.

W ramach 27 nauczycieli z trzech szkół w Australii podjęło kurs rozwoju zawodowego "Makers Empire" według projektu Design. Jednocześnie 500 uczniów korzystało z oprogramowania do modelowania 3D. Badanie ujawniło, że tego typu twórcze działania mogą być bardzo skuteczne w rozwijaniu kreatywności, krytycznego myślenia i umiejętności cyfrowych. Rozwiązywanie prawdziwych wyzwań związanych z projektowaniem zwiększyło pewność siebie dzieci i ich odporność na porażkę.

Z drugiej strony badanie wykazało, że nauczyciele zaczęli czuć się bardziej komfortowo w zakresie technologii, a także stali się bardziej elastyczni. Jon Soong, z Imperium Makers, które oprogramowanie brało udział w badaniu, skomentował: "To wspaniałe, że nasza praca została potwierdzona przez takie rygorystyczne badania naukowe."

(KB)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
3ders.org; 3dprinting.com
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także