
Zespół naukowców z Macquarie University w Sydney przeprowadził badania nad korzyściami nauki drukowania 3D i projektowania 3D w szkołach podstawowych.
W ramach 27 nauczycieli z trzech szkół w Australii podjęło kurs rozwoju zawodowego "Makers Empire" według projektu Design. Jednocześnie 500 uczniów korzystało z oprogramowania do modelowania 3D. Badanie ujawniło, że tego typu twórcze działania mogą być bardzo skuteczne w rozwijaniu kreatywności, krytycznego myślenia i umiejętności cyfrowych. Rozwiązywanie prawdziwych wyzwań związanych z projektowaniem zwiększyło pewność siebie dzieci i ich odporność na porażkę.
Z drugiej strony badanie wykazało, że nauczyciele zaczęli czuć się bardziej komfortowo w zakresie technologii, a także stali się bardziej elastyczni. Jon Soong, z Imperium Makers, które oprogramowanie brało udział w badaniu, skomentował: "To wspaniałe, że nasza praca została potwierdzona przez takie rygorystyczne badania naukowe."
(KB)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- 3ders.org; 3dprinting.com

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Centrum Maszyn CNC
Technologia laserowa, tak szeroko stosowana w coraz większej ilości dziedzin przemysłu, daje ogromne możliwości obróbki metalu, w tym także metali...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-